2018-03-22
безпеки при роботі з ними;
формувати ключові компетентності засобами
експериментально – дослідницьких технологій;
виховувати бережливе ставлення до власного здоров`я
Очікувані результати
ЗНАТИ:
· класифікацію неорганічних сполук;
· номенклатуру неорганічних речовин;
· хімічні властивості лугів;
· заходи безпеки під час роботи з лугами.
УМІТИ:
· складати формули речовин за назвами;
· розподіляти речовини за класами;
· складати рівняння хімічних реакцій, що характеризують властивості лугів;
· розв’язувати компетентнісні задачі
Тип уроку: засвоєння нових знань
Форма уроку: урок – дослідження
Хід уроку
І. Психоемоційне налаштування
Хтось дуже давно сказав правильні слова: « Від настрою, з яким ти вступаєш у новий день, залежать твої успіхи, а можливо, і невдачі, тому намагайтесь кожного дня знайти його позитивний початок.
І цим позитивним початком стане сьогодні цей урок, на якому ви покажете, як багато знаєте і умієте. А для початку оберіть фанти, які несуть у собі частинку мудрості та позитивного настрою.
· Знаходьте час для веселощів – це музика душі.
· Знаходьте час для роздумів, це – джерело сили.
· Знаходьте час для навчання, це – шлях до молодості душі.
· Знаходьте шлях до навчання, це шлях до зірок.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності