• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

Практичний психолог та соціальний педагог школи

Якимишена Алла Василівна

Спеціаліст ІІ категорії

/Files/images/Изображение 115.jpeg



Веселка – символ згоди людства з Богом.

Сім кольорів земних в собі вміщає,

І кожен обриси людини

Своїм цвітінням визначає.

Добро – червоний,

Радість – жовтий,

Натхнення – колір голубий,

Лиш фіолетовий журби.

Проте оранжевий – мов сонце,


Тепло душі в собі несе,

А синій строгості, та в міру,

Бо добре – коли в міру все.

Нехай ніколи не гаснуть вогники душі психологів! Любіть, сподівайтесь, чекайте та вірте – доброта сильніша за всі негаразди. Нехай кожен день у вашому житті буде сповнений сонячного тепла та мудрості, яка допоможе здолати всі труднощі на вашому життєвому шляху!


Зміст роботи практичного психолога Бершадського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 базується на взаємодії з учнями, батьками і вчителями.


Завдання психологічної служби :
- Виявлення готовності дітей до школи та адаптація їх до шкільного життя;
- діагностика готовності до школи майбутніх першокласників;
- профілактична робота з учнями, які опинились у складних життєвих обставинах;
- виявлення профорієнтаційних здібностей учнів 9 класів;
- психологічний супровід обдарованих дітей;
- дослідження психологічного клімату серед учнів школи;
- вивчення впливу оточуючого середовища на встановлення особистості підлітка ;
- психологічна діагностика індивідуальних особливостей та міжособистісних стосунків учнів;
- надання необхідної психологічної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу;
- проведення тижня психології .

Робота проводиться на основі розробленого плану за такими напрямками:

- психодіагностична;

- корекційно-відновлювальна;

- консультативна;

- організаційно-методична робота;

- психологічна просвіта ;

- зв'язки з громадськістю

Психодіагностична робота включалє в себе психологічне обстеження дітей, умов навчання та розвитку

Вивчаються індивідуальні особливості учнів з метою виявлення:

• причин виникнення проблем у навчанні і розвитку;

• сильних сторін особистості, її резервних можливостей, на які можна спиратися в ході корекційної роботи;

• професійних і пізнавальних інтересів;

• індивідуального стилю пізнавальної діяльності.
Здійснюється у формі планової діагностики або діагностики за проханням учнів, адміністрації, педагогів і батьків і розглядається як важливий підготовчий етап індивідуального і групового консультування, психолого - педагогічного консиліуму, педради школи.

Психологічна корекція.

У цьому напрямку психологічною службою проводиться систематична цілеспрямована робота з дітьми, віднесеними до категорії дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, відторгнутими, ізольованими, дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги, учнями, які мають проблеми особистісного розвитку . Корекційна робота здійснюється у формі індивідуальних і групових занять з корекції і розвитку, а також у формі тематичних психологічних тренінгів, розроблених для дітей, що мають подібні поведінкові проблеми.


Консультативна робота включає в себе:

- консультації педагогічних працівників за результатами психодіагностики;

- проводяться консультації для учнів, вчителів, батьків за індивідуальним запитом;

- проводяться консультації за результатами адаптації учнів 1,5,10 кл. а також консультативні бесіди з учнями випускних класів;

- звернення з особистих питань.

Просвітницька робота:

Здійснюється в таких формах: лекції, тренінги, тематичні виставки психологічної літератури, бесіди, диспути, круглі столи.

Зв'язки з громадськістю:

- Відвідування сімей для визначення матеріально-побутових умов

- відвідування дітей соціально-незахищених категорій;

- співпраця з ПМПК.

Кiлькiсть переглядiв: 1030